čtvrtek 7. dubna 2016

Bigwallová holka


Iva vždycky chtěla, a proto mohla. Poctivě trénovala a na žádné zázraky nečekala. Prostě do toho šla a prala se s tím. Pod Naranjo de Bulnes přijela s cílem vylézt každou jeho stěnou. Byla dobrý parťák. Po větrném bivaku mi půjčila svoje ponožky na lezení a dala mi pravou bigwallovou mantru. Přišel jsem o většinu svého vybavení do bigwallu, takže se do žádného pěkně dlouho nejspíš nepodívám. Ale to nevadí, mám své vzpomínky a vím jak je znovu prožít :o).
Naranjo de Bulnes
Iva stále leze a je instruktorkou lezení v jednom lezeckém centrum. Chceš začít lézt? Zamiř na nejbližší stěnu do kroužku lezení a hledej. Třeba najdeš svou Ivu.
Pane můj,
Dej mi svoji sílu,
Vyřešit všechny věci v míru.
Dej mi ze své laskavosti.
Vždyť jsme tady jenom hosti.
Na nebi, na zemi.
Happy climbing Joskin